גורמים בצבא: יש התקדמות מסוימת

    קובי פינקלר 1 Comment on גורמים בצבא: יש התקדמות מסוימת
    19:06
    23.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on נתניהו בפיקוד הצפון: "יש לנו תכניות מפתיעות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אחרי הערכות המצב אומר גורם בכיר: יש לנו התקדמות מסויימת אחרי הלילה. מספר כיוונים שנצטרך להעמיק בהם עוד קצת פנימה בשביל להבין לאן להתקדם.

    "אנחנו אחרי לילה עם מספר עצורים באזור יהודה המטרה של המעצר של העצורים האלו הוא להתקרב למעגל הפנימי שעסק בשלושת הנערים שנעלמו. יש מספר כיוונים שנבדקים לאור המעצרים,מאוד מוקדם אתם צריכים להבין, מעבר לרגישות את השעות, הולכים לאירוע ארוך לא אירוע של שעות למרות שכל המערכים המבצעיים ואנשי המודיעין במאמץ גדול ביממה האחרונה כדי לנסות להביא את הנערים. בשעות האחרונות הוקפצו מספר יחידות. הרמטכ"ל הנחה על הקפצת חטיבות צנחנים שהוקפצה ביחד עם גדודיה, עוד מספר יחידות מיוחדות הוקפצו גם. הסד"כ הגדול הזה בשעות הקרובות יכנס לשטח ויתרגם את הפעילות המודיעינית לפעילות מבצעית בשטח.

    אירוע מורכב הרבה רעשי רקע מעשה מודיעיני מאוד מחושב כל רעשי הרקע מוצאים אותם כמפריעים בעיקר לפעילות. מבקש לנהוג באחריות להביא עוד ידיעות

    אנחנו אחרי לילה עם הרבה פעילות של הכוחות הרבה עשייה, הערכות מצב שותפות שנעשות גם בדקות אלו להכווין את המאמצים של שב"כ שלנו של כולם בנתיים זה נראה בסדר.
    נתניהו ויעלון

    יש לנו התקדמות מסויימת אחרי הלילה. מספר כיוונים שנצטרך להעמיק בהם עוד קצת פנימה בשביל להבין לאן להתקדם.

    כל עניין המכונית והפרטים סביבה הייתי אומר נבדקים הרבה מאוד כיוונים ראיתם אותה אני לא רוצה לפרט אליה כי היא יכולה להביא כיוון מסויים מבקש גם לצמצם לנהוג באחריות בסיפור הזה של המכונית יש סביבה כל מני כיוונים שנבדקים כל הזמן.

    נתניהו צבא

    כל הכיוונים האפשריים של הוצאה מהשטח או השארתם בשטח נבדקים. לאור הניסיון יש לנו את אירועי העבר לאירועים שלקחו מספר ימים וכאלו שלקחו שנים. לא פוטר אותנו מאחריות מלאה יש פה אירוע שצריך לבדוק אותו מצד אחד להניח את העבר אבל לא לחסום את העצמאות מחשיבה יצירתית אחרת על כל הכיוונים האפשריים.

    הדברים שקשורים בפעילות נוספת יעלו בשעות הקרובות כיוונים של המשך מעצרים, הכל תלוי מודיעין ומכאן מההחלטה להביא עוד כוחות לשטח.
    נתניהו צבא

    התיאום הביטחוני באירוע הזה נכון להגדיר אותו מאוד ענייני. אני חושב שנכון להגיד שאנשי הביטחון באזור הזה מבינים את האירוע ואת המשמעויות מבינים איך אנחנו מתייחסים לאירוע לא עוד פיגוע".

    נתניהו



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      עוכר ישראל הנתניהו הזה הוא כבר הוכיח שאין לו טיפת רגש ובהנף יד הרים יד בתורת משה לא נשכח ולא נסלח